zaterdag 19 december 2015

Kerstkaartjes maken

De feestdagen komen eraan dus het is natuurlijk ook weer tijd voor kerstkaartjes!

Dit jaar maak ik een serie'tje van 'redelijk' dezelfde kaartjes. Ik ga enkel een paar verschillende printjes gebruiken maar het zal hoofdzakelijk een beetje 'dezelfde' layout zijn.

Ik ben van start gegaan met deze blanco bruine kaartjes:


Met mijn ronde ponsen heb ik er telkens 2 rondjes in gemaakt: mijn kerstballen 'to be'



Dan heb ik er verschillende printjes bij genomen die ik nog 'ooit' uit tijdschriften gespaard heb:



Achter elk gaatje kwam een printje en met een fijn zwart stiftje maakte ik er dan kerstballen van:





Nadien nog mijn stempels bij genomen om de kerstwensen erop te zetten:



Nu nog onze naampjes erin en verzenden !!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen