vrijdag 16 oktober 2015

Cup cake vlaggetjes

Wanneer mijn kleinste meid onlangs 4 werd, werd er naast alle feestje thuis, natuurlijk ook op school gevierd!

De kindjes (en ook een beetje mama) hadden cupcakejes gemaakt en deze moesten natuurlijk versiert worden. 
Op de computer heb ik, snel in een Word documentje, mini vlaggetjes gemaakt met daarop een kleurrijke vier:


Deze hebben we samen uitgeknipt (neen ik was niet aan het aperitieven of zo wanneer ik aan het knippen was) ik heb het knipwerk hoofdzakelijk aan de meisjes over gelaten; Dat was een goeie oefening voor het 'proberen' op het lijntje te knippen :)


Dan een pakje tandenstokertje erbij:


En natuurlijk de vlaggetje vol hangen met lijm en dan dicht kleven rond het tandenstokertje:


Sorry geen cupcake foto's....allemaal te snel op! hihi


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen