woensdag 23 september 2015

Taartje bakken en versieren

We gaan nog eens bakken met de kids!

In mijn 'deegvormen-lade', ja echt ik heb een lade daarvoor, vond ik deze vorm. Ooit eens gekocht in de solden in de Hema en het is het moment om hem eens daadwerkelijk te gebruiken.


Met de kindjes nam ik de basisingredienten waarmee elke keer opnieuw de cake een succes is (recept uit een kinderboekje). Het leukste gedeelte vinden ze het wegen en vergieten van potjes dus daar maken we dan nogal 'ons werk' van om dan gewoon alles nadien samen in de Keukenmachine te gieten:



De deeg in de vorm en deze dan in de oven:



Nu vond ik wel in geeneen van de 3 supermarkten nog zo'n fondant of marsepein om bv cupcakes te versieren dus nam ik nog eens zo'n stiftjes mee:
(zelfde als andere: 100% suiker  :)  )



En dan mochten ze de taart versieren é:



 Maar ik moet toegeven: was een lekker kunstwerk!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen