maandag 28 september 2015

Frozen uitnodigingen

Er komt terug een verjaardag aan en ditkeer van onze kleinste spruit!
Ze mag voor het eerst een verjaardagsfeestje geven voor schoolmaatjes en was zou het thema zijn......"let it go!"

Om in het thema te blijven moeten natuurlijk de uitnodigingen ook erbij passen dus we gaan deze maken:


Op internet vind je oneindig veel prentjes dus hier hebben we eentje uitgekozen voor de voorkant:


Opkleven dan maar:


Ok..niet slim van me maar de binnenkant heb ik dus vergeten te fotograferen dus je zal me op mijn woord moeten geloven: binnenkant heb ik ook een paar prentjes van Frozen gekleefd en daarbij dan alle gegevens van onze jarige en ons adres en ci en la... .

De komende-jarige was tevreden dus de mama ook é!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen