maandag 22 juni 2015

Labeltjes maken

Hier ben ik weer een keertje!

Ja ik weet het, dit was de langste periode OOIT dat ik geen bericht heb gepost, en neen het is niet omdat ik niet veel gedaan heb: integendeel!

Ik ben volop bezig met één van mijn nieuwe creatieve projecten maar er kruipt wel wat meer werk in dan ik had gedacht dus vandaar... .

Hier ben ik dus met een mini post: etiketjes! Je kunt er nooit genoeg van hebben!!

Met een paar leuke prentjes ben ik begonnen:


In wit stevig papier heb ik wat etiketjes uitgeknipt waar ik op de achterkant verschillende leuke prenten op ga kleven:


Natuurlijk heb ik redelijk wat verschillende prenten liggen... 



Daarna met de perforator een gaatje erin en voila, die liggen klaar om mijn kadootjes wat persoonlijker te maken!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen