woensdag 3 juni 2015

Cadeautje met bloem van papier

Vandaag maken we nog eens een pakje! 
Het is kleurrijk met een bloemetje maar vergis je niet het is voor een papaatje...maar een papa van 3 meisjes kan wel tegen een bloemetje hoor dus ik denk dat hij zowiezo zal blij zijn op papa-dag!


Ik ben begonnen met dit leuke papiertje die ooit in een Flow magazine zat:


Buitekant leuk printje en binnenkant geel:


Eerst verpakken:


Daarna een bloemetje voor erop maken:

Eerst heb ik rode strookjes geknipt uit een magazine:


Deze heb ik onderaan dichtgekleefd voor mijn bloemblaadjes:


Daarna gele rondjes uitgeknipt voor het hartje van de bloem:

En daarna de bloemblaadjes aan het hartje vastmaken en voila:


Het bloemetje bovenop het kadootje:


Flower power!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen