woensdag 6 mei 2015

Verpakken die handel!

Ik ga een 2 tal cadeautjes vandaag!

Allereerst wordt het een 'baby-girl' cadeautje:


Het pakje zelf heb ik ingepakt met dit leuke hartjes vloeipapiertje:



Daarna dit in een roze zalmkleurig papiertje:


Met het restje papier heb ik een 'boordje' geplooid en dit rondom het pakje gekleefd:


 Daarrond heb ik een wit strikje gemaakt en dit alles vastgemaakt aan het pakje met een stukje washi tape:


Nog een paar toepasselijke roze ballonnetjes:


En voila, het eerste pakje is klaar!


Terwijl nu toch bezig zijn maak ik er nog vlug eentje bij voor een jarige, dit doe ik met dit leuke turkoois papiertje met witte bolletjes:


Eerst terug verpakken en wit lintje er rond:


Natuurlijk moet het wat persoonlijker en daarom een zelfgemaakt labeltje met een leuke foto van een rondrad:


Hopelijk is de jarige er blij mee!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen