dinsdag 12 mei 2015

Lasercutten: oorstekertjes maken

In mijn sorteerdoos vond ik nog wat mini vormpjes terug van het lasercutten dus ik ben naar de winkel geweest om nog wat oorstekertjes en ik ga ze dus afwerken tot nog een paar setjes oorringen:




 Dit zakje was nog geen 2 euro in de Veritas en je hebt er 18! koopje é!



Mijn figuurtjes heb'k allemaal omgedraaid en er slotjes op gekleefd:

Zie je het foutje? yep ik had er eentje een beetje apart geschilderd en jah..dus werd hier aan de voorkant her'lakt' en verdween het turkoois achter een oorstekertje 



Daarna heb ik ze allemaal een nachtje laten drogen, het was super lijm dus normaal gezien zouden ze er niet meer moeten afkomen é.



En voila, een serie met oorringetjes:






Ik heb er in een vorig bericht ge'lakt met nagellak maar deze keer wou ik ze 'blanco' laten...heeft toch ook iets é.


Is er iemand die deze toevallig héél leuk vindt? 
Misschien wel misschien niet maar de eerste persoon die hieronder reageert mag er één setje uitkiezen (uit deze foto serie) en dit stuur ik jou dan op..gratis en voor niks!






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen