zaterdag 9 mei 2015

Cadeautje en gepimpte papieren zak

Deze keer ga ik een 'feest' zakje versieren om er nadien een cadeautje in te steken; Nina mag terug naar een verjaardagsfeestje en dit doen we in stijl é!

Ik ben van start gegaan met een papieren bruine zak, afkomstig van Lots of lili = een fantastische webwinkel!


Daarna heb ik stickers genomen die ik eerder in Ikea heb gekocht en heb hiermee de letters beplakt en ook wat rondom rond:





 Bovenop de bolletjes heb ik wat stickers gekleefd van de Hema, zo'n kleurrijke half doorzichtige plakkers maken het direct vrolijk:



Nu nog een pakje: ook hier heb ik zo'n Hema stickers gebruikt en ook een zelfgemaakt labeltje van een prentje uit het Flow magazine:



Mijn laatste hartje, die ik nog had liggen in mijn craftroom, mag ook pronken aan het pakje


Voila, een pakje klaar:



Pakje in de gepimpte zak en voila, Nina kan weer vertrekken naar een verjaardagsfeestje!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen