vrijdag 10 april 2015

Roze chevron bavetje

Het is weer beetje babyboom rondom mij dus vandaag maak ik dit bavetje:


Ik had dit leuke roze chevron stofje gevonden in mijn stoffendoos:


Met mijn patroontje, die ik al een paar keer eerder heb gebruikt, heb ik terug in witte badstof een bavet vormpje uitgeknipt:



 Ook in mijn roze stofje heb ik hetzelfde vormpje uitgeknipt:



Deze op elkaar gespeld met de goeie kanten op elkaar:




Deze dan ook vastgestikt aan elkaar, met klein gaatje om nadien binnenstebuiten te draaien:



Gedraaid:



En daarna nog eens rondom een randje gestikt:



Ik wou nog wat drukknoopjes aanzetten dus ik heb er mijn tang bij genomen:



Ik heb er een setje lichtblauwe drukknoopjes uitgekozen en deze erop gezet:



Mijn naadjes zijn niet perfect maja....maakt het 'uniek' é :)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen