maandag 20 april 2015

Recycleren: trui tot katkussen

Ik ga een gekregen trui recycleren tot een knuffel - kussen -..dit:



Ik kreeg deze trui van een mede mamaatje en zij gaf me hem met het idee dat ik er wel iets mee ging kunnen maken dus ik vond het mijn plicht om er eens mijn werk van te maken!



Ik wou iets a la een kussen maken maar dan in een katten vorm dus ik heb deze vorm uitgeknipt:



De ogen wou ik er op naaien voordat ik het kussen ineen stak dus deze heb ik eerst apart gemaakt:




Dan wou ik de kattekop vormpjes op elkaar vastmaken en ik zag dat de binnenkant van de trui ook wel leuk is: de gekleurde streepjes dus ik koos om omgekeerd te werken :)



Oogjes erop genaaid en een 'snorretje':



De goeie kanten op elkaar, dichtstikken, binnenstebuiten draaien, opvullen en tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:


Hij is een beetje 'raar' gevormd maar dat is mede door dat de kindjes hem direct ontvoerd hadden naar hun kamp :)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen