zondag 26 april 2015

Lasercutten: oorringen

Ik ga terug aan het werk met figuurtjes die gelasercut* zijn in het Budalab!

Dit keer worden het oorringetjes!

Dit zijn de kleine houten figuurtjes die héél eenvoudig oorringetjes gaan worden:




Met leuke turkoois/munt nagellak heb ik ze 'gelakt':



...een tijdje laten drogen...nog een laagje...drogen...


Dan heb ik er deze oorstekertjes aangekleefd:


En zo verkreeg ik deze oorringetjes:




Ook deze oranje ovaaltjes kregen een oorstekertje:


Ik kan mijn juwelendozen terug bijvullen!



*lasercutten: 
Een lasercutter is een machine die door middel van laser in verschillende materialen (hout, leer, plastiek,...) verschillende figuren kan uitsnijden of graveren. Ik heb via een workshop in het Budalab dit leren kennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen