zondag 22 maart 2015

Restjesprojectje: roze zakje

Vandaag terug eens een 'restjes' projectje. Ik heb willekeurig een paar roos getinte stofjes uit mijn restjesdoos gehaald en hier wou ik dit zakje mee maken:


Eerst heb ik mijn restjes bij elkaar genomen:


Ik heb 3 lapjes aan elkaar gestikt voor de voorkant:



Daarna deze vastgestikt aan een groter stukje effen roze voor de achterkant:



Met een ander stofje heb ik hetzelfde zakje gemaakt en deze binnenin gestoken en vastgemaakt aan elkaar met speldjes:



Voor deze vast te maken aan elkaar wou ik ook restjes biaislint gebruiken zoals deze:



Dit werd de voorkant en voor de achterkant werd het een restje 'effen' biaislint:


En voila mijn zakje is klaar:




Wat ik erin ga steken is nog een vraagteken maar ik heb al voldoening omdat mijn restjesbak weer wat is geminderd....Plus...t'is roze :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen