donderdag 12 maart 2015

RecyKLEREN: van topje naar bavetje

Terug recyKLEREN! 

Ik ga dit bavetje maken van een topje met leuke print:

Ik heb eerst dit patroontje van genomen, die ik al lange tijd geleden heb afgehaald van Pinterest:


Eerst overgenomen uit badstofje:



Uit dit topje heb ik een paar grote rechte stukken gehaald:


Mijn patroontje erbij en overgenomen uit het vogelstofje:



Uitknippen:



De 2 aan elkaar vastspelden en vaststikken:
(klein gaatje laten natuurlijk) 



Alles binnenstebuiten en rondom rond een randje stikken:



Aan de hals heb ik weer wat geprutst en om dat te verdoezelen heb ik er dit fluo strikje bijgenomen en dit vastgemaakt op mijn...gefoefel :)



Aan de uiteinde's heb ik 2 oranje kleurige drukknoopjes gestoken:



En voila, nu nog een baby'tje vinden die het wil dragen :)




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen