maandag 23 maart 2015

Recyclage project: stempels

 Vandaag doe ik een recyclage project, niet met kleren maar met wat achtergebleven mousse'n puzzelstukken. Ik heb ze ooit eens weggedaan maar dus 1'tje vergeten en hier wou ik graag deze stempels mee maken:


Dus ik heb eerst het stuk erbij genomen:


Daar heb ik een paar vormpjes uitgeknipt; Het oorspronkelijke idee was iets verfijner maar de mousse bleek dikker dan ik dacht dus het werden wat 'eenvoudigere' vormpjes :)



Ik had in mijn rommelbakjes ook nog een paar houten gekleurde blokjes en deze ging ik eraan kleven zodat ze iets stevigs konden vastnemen om te stempelen:


Nadat ik ze vast heb gelijmd aan elkaar, heb ik ze wat laten drogen voor een paar uurtjes:


Dan de verf erbij nemen:


Daarna heb ik mijn persoonlijk test-kids-jury aan tafel geroepen zodat de stempels getest konden worden:



Ik heb een voldoende gekregen :)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen