donderdag 19 maart 2015

Olaf maken in papier

Zoals de meeste van mijn dochters hun leeftijdsgenoten, zijn mijn dochters mega fan van Frozen. 
Als we het liedje 'let it go' nog geen 1000 keer hebben gehoord dan weet ik het ook niet meer.




Maar we houden ze graag 'happy' é dus heb ik deze prent gevonden zodat ze hun eigen 'sneeuwvrije' Olaf hadden:



Mijn grote meid kan hierbij helpen maar de kleinste kan nog niet zo fijn knippen...Olaf zou geen vingers meer hebben:



Als je alle onderdelen hebt kan je ze schikken en de kindjes, op een blad papier, hem laten opkleven op de manier dat ze zelf willen:



 Maar ik wou nog stapje verder gaan, ik heb hem gelamineerd:


Daarna terug alle stukjes uitknippen maar niet te dicht bij de rand anders komt u plastiek los:



Terug schikken zoals hij eruit moet zien:



Daarna de splitpennen erbij nemen en op alle plaatsen waar er stukjes moeten verbonden worden, met een perforater gaatjes maken zodat je ze op elkaar kunt leggen en.....splitpen erdoor:



Voila, nu kan hij schudden met zijn buik, voeten , armen en zelfs zijn hoofd!



Wil je het ook eens proberen:  Hier is de link met de uitknip print van Olaf.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen