zaterdag 21 maart 2015

Groen setjes spuugdoekjes...voor baby's

We gaan weer keer recyKLEREN! 

Ik ga nog eens spuugdoekjes maken voor baby's maar ditkeer een setje EN een beetje anders dat het vorige: 


Ik ben begonnen met dit groen topje met kevertjes printje:


Ik heb 3 rechthoeken geknipt uit badstof en dit ook uit het groene topje:



De 2 goeie kanten op elkaar gelegd en deze vastgestikt maar ook gaatje gelaten om binnenstebuiten te draaien:



Wanneer ik het binnestebuiten heb gedraaid, eens goed gestreken en daarna rondom een randje gestikt:



Dit nog 2 keer gedaan en voila, een setje!



Ik ga ze waarschijnlijk ooit cadeau doen dus heb ik ze voor die gelegenheid al opgerold en een lintje rond gedaan:



Voila, ready for the next babyboom!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen