woensdag 4 maart 2015

Framboos ijsblokjes

Dit keer een ijsblok-projectje:


Iedereen heeft ijsblokjes in z'n frigo zitten maar wat als je die wat kunt pimpen??

Eerst heb ik een fruitsoort gekozen, ik denk wel niet dat je dit met alle soorten fruit kunt doen maar met deze dus wel...aangezien ik  nog niet ziek ben :)

Dus ik nam framboosjes:




Daarna een 'ijsblokjeshouder'...é... en daar in elk vakje eentje gelegd. 



 Water overgegoten en daarna gingen ze de frigo in.


De volgende dag:

Bevroren framboos/ijsblokjes:




In mijn glaasje water...ook getest in glaasje wijn:



Misschien moeten we wachten tot het een wat zomerse weertje is maar zo hebben zelfs de 'water-drinkers' een leuk glaasje :)



Wil je echt echt helemaal gezond doen...zet er dan nog een fruitbordje bij:


En we zijn superrrrrrrrr gezond bezig

...voor één keer :)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen