zaterdag 7 maart 2015

Bavetje met rood drukknoopje

Op Pinterest vond ik eens een ander modelletje van slabbetje via de blog de droomfabriek en dit wou ik eens uittesten met dit als resultaat:


Hoe ging ik te werk:
Ik heb het patroontje afgedrukt en aan elkaar geplakt:


Daarna eerst het patroontje overgenomen in witte badstof:



Nu mijn voorkant stofje kiezen, ik koos voor dit blauw ruitjes stofje:



De 2 uitgeknipte patroontjes op elkaar leggen en de randjes dichtstikken zodat er een gaatje vrij is om het binnenstebuiten te draaien:



Mooi draaien:



Nog eens rondom rond gaan met de naaimachine zodat een klein steekje zowel de randen als het overgebleven gaatje dichtmaakt.

Nu mijn drukknoop tang en een paar mooie rode drukknoopjes en voila:



Er stond op de webpagina met velcro maar ik vind de drukknoopjes eerlijk gezegd leuker. 



Het is uiteindelijk wel nogaltijd een heel klein bavetje maar Lucie's Donald duckje heeft het al opgeëist :).


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen