maandag 16 februari 2015

Tip: handig werkmateriaal tijdens het naaien

Wanneer ik achter mijn naaimachine zit, en druk aan het stikken ben, heb ik niet altijd zin om speldje per speldje weer te prikken op mijn speldekussentje. 

Het moet van mij dan ook meestal vooruit gaan....yep ik ben héél ongeduldig :)

Meestal leg ik de speldjes naast mijn machine en dan valt de helft op de grond of rolt die onder mijn machine en zo dus ik wou iets om mij hierbij te 'helpen' en dacht aan een 'magnetisch' potje. Hier valt alles zowiezo in het potje en heb ik ze ondertussen goed verzamelt en zo kwam ik op dit:


Het is eigenlijk een potje voor 'echte' werkmannen zodat ze hun schroeven en zo niet verliezen wel nu heb ik het gedoopt naar een potje voor echte werkvrouwen!


Easy breazy!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen