donderdag 5 februari 2015

Papieren boeketje bloemen

Voor cadeau kan je nooit misdoen met bloemen, als het dan nog papieren bloemen zijn waar je geen water aan moet geven komt dat nog zo goed uit!

Ik ging dit met mijn kleinste spruitje samen doen dus mama kreeg de lijmfunctie en Lucie de decoreer functie!

Lucie heb ik aan het werk gezet met deze gekleurde reepjes papier: zij mocht ze 'versieren' hoe ze maar wou en ze koos om ze gewoon met stiften vol te tekenen:



Voor het hartje van de bloemetjes nam ik grote rondjes die ik eerder met mijn ponsje heb uitgedrukt:



Nadat de reepjes versiert waren heb ik ze samengekleefd aan het uiteinde:



Eerst heb ik ze vastgekleefd aan een cirkeltje, onderaan, en daarna heb ik een cirkeltje bovenop gekleefd:



Met deze ballonstokjes heb ik een steeltje gemaakt:




Natuurlijk moet een bloemetje ook wat blaadjes:



Voila, een kleurrijk boeketje bloemen!



Oma Paula was er blij mee!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen