woensdag 11 februari 2015

Houten mal uittesten

Een hele tijd geleden heb ik eens zo'n verrassingsdoos besteld vol met papierwaren. Eén van de spullen die erin zat is deze envelop mal:


Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd dus vandaag ga ik dit samen met jullie doen:



Eerst een testertje op gewoon papier. Ik heb de kleinste vorm eens overgenomen (je kunt er dus 4 formaten uithalen) en hieronder zie je dus het kleinste formaatje:



Daarna de streepjes verbinden..vlug (=slordig):



En uitknippen:



En dichtvouwen!




Mini envelopje van 5 cm...dit zal echt een mini briefje worden :)





Nu eens proberen hoe het grootste formaatje eruit ziet:




Ik had nog een klein stukje papier over van het printje dus heb ik een klein zusje gemaakt ook:



Ik moet toch wel NOG van die houten mal'en (meervoud van 'een mal' ?!) vinden :)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen