dinsdag 17 februari 2015

Give away!

Give away-time!

Zoals jullie waarschijnlijk zich nog herinneren heb ik me een tijdje geleden in een kort, maar hevig, piñata avontuur gestort. Nu wil ik mijn eerste echte blog give away doen en daardoor mijn lezers belonen met niet één maar 2 piñata’s!
 …ja idd ondertussen komt er hier voor mij wat plaats vrij

Het wordt geen gewone maar dus een 2-delige give away! 
Ikzelf heb 2 prinsesjes maar omdat er lezers zijn die in plaats van prinsesjes prinsjes hebben, wil ik hen niet in het ongewisse laten en dus zij ook de kans geven om een handgemaakt extraatje te winnen voor hun volgende feestje!

De 1ste  te winnen piñata is deze schatkist:



De 2de te winnen piñata is deze lolly:



Maar wil er een prinsje een lolly en een prinsesje een schatkist…everybody’s free é!

De eerste is de schatkist die de deur uitgaat en wat moet je hiervoor doen?


Héél simpel: zet onder deze post voor welk feestje je deze piñata ideaal zou vinden of willen of wensen.... en wie weet krijg jij wel een schatkist toegezonden die je zelf kan vullen met de ideale schat!

De wedstrijd loopt tot zondag 22 februari 2015! Véél succes en win je hem niet...niet getreurd er staat dan ook nog een lolly voor jullie klaar :)

Vergeet zeker je naam of email niet te vermelden zodat ik je zeker kan contacteren :)

12 opmerkingen:

  1. met zo'n schatkist zou ik onze eerste communiekant een heel groot plezier doen, hopen dus maar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en we zijn vertrokken!
    (vergeet je naam er niet bij te zetten zodat ik je zeker kan contacteren :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoonlief zou heel tevreden zijn voor zijn 7 verjaardag in maart of voor zijn communie in mei! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige schatkist! Vik zou ook wel trots zijn om die te kunnen zoeken in de tuin, op zijn verjaardagsfeestje. Schip ahoi piraatjes! Groetjes, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lolly voor poppemieke haar derde verjaardag zalig !grts vanessa m

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schatkist voor metekind zijn verjaardag ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, ik weet niet of je het al gezien hebt maar je bent de winnaar van de schatkist piñata!
      stuur je me een mailtje zodat we kunnen afspreken hoe en wanneer ik hem tot bij jou breng?
      Veel plezier ermee!

      Verwijderen
  7. Waaw, Briek wordt maandag 4. Blijf goed bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 ................18u !!!
    Give away afgesloten....we gaan op zoek naar de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De naam werd getrokken door een onschuldige kinderhand uit een onschuldig appelpotje: Nancy Vanneste: hopelijk maak je hiermee uw metekindjes verjaardag compleet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nancy vanneste2 maart 2015 om 11:03

      Dank u,echt blij. Eerste keer dat ik iets win en ben zeker dat metekind dit super zal vinden ��

      Verwijderen