maandag 12 januari 2015

Verjaardagskaartjes maken

In mijn berging VOL knutselspullen heb ik nog een setje DIY kaartjes gevonden:



Vandaag maak ik er 3 leuke eenvoudige verjaardagskaartjes mee!

In het papierboek van Flow vond ik deze mooie prentjes om uitnodigingen te maken, de mooiste prentjes heb ik uitgeknipt:



Bij mijn 1ste kaartje heb ik een leuk achtergrondje gekleefd en daarop één van de verjaardagsprentjes uit het boek:



Bij bij mijn 2de kaartje heb ik nogmaals hetzelfde gedaan alleen hier heb ik de hoekjes niet afgeknipt. Om het nog wat af te werken heb ik er nog een reepje papier op gekleefd in hetzelfde printje als het papiertje die achter het verjaardagsprentje zit:





Mijn laatste kaartje van vandaag heb ik héél eenvoudig gemaakt: een mooi verjaardagsprintje uit een magazine + aan de zijkanten een leuk printje:



Het kan ZO eenvoudig zijn om leuke verjaardagskaartjes te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen