woensdag 14 januari 2015

Mijn piñata experiment

Ik heb vandaag afscheid genomen op facebook van mijn piñata-supporters.

yep aan mijn piñata avontuur komt een abrupt einde. Ik wil wel super merci zeggen aan alle like’ers, deler’s, kopers en alle enthousiastelingen! Hopelijk hebben jullie plezier beleeft aan jullie aankoop want dat was mijn grote doel. 
Mijn enthousiasme was te groot, jammergenoeg kan ik mijn project niet doorzetten (de papiermolen...btw enz vraagt teveel van mij)maar we hebben het geprobeerd en op naar een volgend project é! 

Ben je nog steeds geïnteresseerd in mijn creatieve spinsels of wil je zelf eens een piñata maken? Ik blijf fanatiek mijn blog doorzetten waar er dagelijks een, klein en soms groot, creatief artikeltje op verschijnt, dus mss tot daar! 

Dus ik ga terug wat extra aandacht geven aan mijn blog, kids, huis, tuin, communicant, feest,........, ik deed het wel maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het geluk had dat ik toch wel een 'maand' voorsprong had op mijn dagelijkse blog berichtjes en die heb ik wel héél snel ingehaald geweest door mijn voltijdse aandacht aan de piñata's. 
Let op ik vond het leuk é maar het is uiteindelijk toch niet wat ik had gehoopt.

No prob, de Flow kwam vandaag in de bus en bracht me mooie boodschap:



Ja kga niet ontkennen dat het wat piekte na alle moeite maar ja op naar de volgende projecten!!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen