zondag 4 januari 2015

Cadeautjes verpakken!

De feestdagen komen eraan en dan is het vooral tijd om pakjes te maken!

Ik ga deze keer een 'cilindervormig' cadeautje verpakken van Nina voor haar mémé!


Ik heb dit super leuke verpakpaier uit mijn Papierboek gehaald. 





Eerst dus...het papiertje erbij genomen:



Dan...verpakken!!!!


Rechtgezet:




En bovenop een grote dikke plastieken strik op geplakt:




Er kwam nadien nog een klein kadootje bij die er ook bijhoorde:



Dus dit PLAKTE ik er ook aan:


Aangezien er redelijk wat cadeautjes gaan zijn voor de feestdagen leek het me toch wijs om er zeker een labeltje aan te hangen zodat we weten voor wie dit rolletje krantepapier bestemd was:



Nu we toch bezig zijn gaan we vlug nog eentje doen é:


Pakketje verpakken met mooi wit papiertje met paarse bolletjes en wit strikje:



En natuurlijk nog een labeltje eraan zodat we niet vergeten wat voor wie is:



En dit rond het strikje draaien:





Nog eentje om het af te leren...



Voila, verpakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen