donderdag 4 december 2014

Trui met kap in roze sponsstof

Ik heb onlangs een trui met kap gemaakt voor Jonas zijn petekindje Arto, in groene sponsstof. Mijn grote meid wou ook graag zo'n trui en dus heb ik er nog eentje gemaakt maar natuurlijk nu in het ROZE!



Terug het patroontje erbij genomen:



En met dit mooie roze stofje in spons ben ik aan het werk gegaan:



Mijn patroontjes uitknippen en vaststikken:





De kap heb ik gevoerd met dezelfde zachte stof. Hier heb ik vooraan wel een klein steekje gemist waardoor het samen begon te trekken. Om dit alles te 'redden' heb ik het terug los gedaan waardoor ik een scheur heb veroorzaakt en dit heb ik dan proberen te verdoezelen met een klein hoekje uit te knippen vooraan:


In het patroon staat dit er niet bij maar ik heb er terug onderaan een bandje aan gestikt omdat ik dat persoonlijk mooier vind:







Voila, mijn truitje is klaar!



Mijn eindwerk:




En hier zie je mijn zot spook in stilstand....en in ACTIE!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen