dinsdag 2 december 2014

Reclame: Pop-up Gusta

Naast het mini verpakkingsprojectje van vandaag wou ik ook nog wat reclame maken:

Niet zomaar reclame maar naast mijn dagelijkse blog heb ik er dus een mini winkeltje bij!
Yep, het zal je wel nog niet ontgaan zijn :)

Nu heb ik de eer dat ik mag meewerken aan project van Pop-up Gusta!


Hier ga je super mooi spullen kunnen kopen, denk maar al aan Kerst of...gewoon voor jezelf EN je steunt er dan nog een goed doel mee. Wil je hier meer over weten, spring dan eens binnen op hun facebookpagina!

Mijn webwinkeltje, die nog wat in haar kinderschoentjes staat, mag hier aan meewerken! Dus wil je bijvoorbeeld mijn piñata's eens in levende lijve zien of zoek je andere originele spullen, zeker eens bezoeken...maar wees er optijd bij want voor je het weet is december voorbij en dan verdwijnt het winkeltje! Dusss...



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen