maandag 15 december 2014

Kerstkaartjes serie: zilverkes

Kerstkaartjessssssssssssssssssssssssssss: in't zilver!



Ik heb er eerst terug mijn kartonnenkerstboompje bij genomen en een paar kerstboompjes uitgeknipt uit oude kerstkaartjes:





 

 

Bovenop de boompjes heb ik terug een mooi knoopje gekleefd in plaats van een sterretje:







Ik heb er terug een paar boompjes bijgenomen die ik beplakt heb met groene washi tape, kleintjes dit keer:






En hier nog een klein tekstje bij gekleefd:



De binnenkanten waren nu aan de beurt; Soms enkel een sterretje en soms een kantje maar ALTIJD washi tape natuurlijk!







Bij dit kaartje heb ik gestart bij een diertje die ik uitgeknipt heb uit een oud kerstkaartje; Hier heb ik een leuk zinnetje bij gekleefd samen met mooie rode sterren:



Hier heb ik ook nog een 'Xmas' labeltje bijgekleefd:



Ook de binnenkant kreeg wat rode sterren:



Mijn laatste zilveren kaartje heb ik gecombineerd met roze en zwart washi tape:



Een zilverkleurig 'Xmas'je kwam er eerst bij:



Als laatste heb ik er nog wat roze knoopjes bij gekleefd:



Terug een serie'tje kerstkaartjes klaar!



Wil je wel eentje hebben? 
Neem dan vlug een kijkje in mijn shopke in het mapje van de kerstkaartjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen