dinsdag 9 december 2014

Kerstkaartjes serie v Ikea kaartjes

Ik ga terug een serie'tje maken van kerstkaartje en ditkeer is mijn 'basis' kaartje blanco kaartjes uit de Ikea!





Ik heb verschillende kerstboompjes geknipt uit papier en deze versiert met washi tape:






De boompjes, in verschillende kleuren, heb ik dan op de kaartjes gekleefd samen met een 'bruin' stammetje:







Ik heb er dan een 'tubeke' bijgenomen die normaal is om t-shirts te versieren maar ik wou het hier gebruiken om mijn boompjes slingertjes te geven:



Kaartje per kaartje heb ik slingertjes gegeven en daarna een tijdje laten drogen:



Daarna heb ik er mijn labelmaker bijgenomen om kerstwensen op mijn kaartjes te zetten:



Hier zie je er een paar:







Bij een ander heb ik terug een labeltje gerecycleerd van een oud kerstkaartje:





In de plaats van een sterretje bovenop heb ik bij elk een mooi knoopje gekozen:









Bijdeze laatste heb ik binnenin ook weer een kantje geplakt en wat extra roze knoopjes:
(ik heb er dan ook heel veel :) )



Weer een serie'tje klaar:



Wil je iemand gelukkige maken met een handgemaakt kaartje? 

Neem dan vlug een kijkje in mijn shopke in het mapje van de kerstkaartjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen