donderdag 11 december 2014

Kerstkaartjes serie: rood met witte bolletjes

Ik ga terug een serie'tje kerstkaartjes maken en ditmaal met rode kaartjes MET witte bolletjes!



Bij mijn eerste kaartje ben ik terug begonnen met een tekstje gerecycleerd van een oud kerstkaartje; 



Dit heb ik op een rood papiertje geplakt, uitgeknipt en terug geplakt:


In 2 hoeken heb ik grote goudkleurige grote knopen gekleefd:


Als finishing touch heb ik met mijn goudkleurig tubeke nog wat sliertjes rondom getekend:



Ook de binnenkant heb ik versiert met washi tape, knoopjes en mini etiketjes aan een touwtje:


Hier is nummer 2:

Hier ben ik terug begonnen met een tekstje; Daaronder een labeltje, met beertje op, die ik terug uit een oud kerstkaartje heb geknipt:


Rechts heb ik een mooi klein rood bloemenknoopje opgekleefd samen met een paar mini etiketjes:


Voor de binnenkant heb ik terug wat washi tapejes genomen in het rood/roze tinten:



Deze heb ik aan de zijkanten gekleefd:



Op naar nr 3:

Terug eerst een kerstboodschapje:


Dan heb ik rode knoopjes uitgekozen die kerstballetjes moesten voorstellen:


Ook voor de binnenkant heb ik terug wat washi tape genomen:



Met een kantje en een knoopje met etiketjes heb ik de binnenkant afgewerkt:



Nr.4 wordt een sterrenkaartje:

De sterren heb ik eerst uit een kartonnetje uitgeknipt en dan overgetekend op oude kerstkaartjes:


De binnenkant is terug met washi tape en een setje knoopjes met los hangende etiketjes:



Kaartje nummer 5 is een grote ster EN tekstje, terug uitgeknipt uit een oude kerstkaartje:


Ik had ook nog wat zilverkleurige 'Xmas' reliëf stickers en hier heb ik dus eentje op gekleefd:


De binnenkant terug washi tape en etiketjes maar ook een mini beer prentje...past bij de ster vooraan é:

Bij kaartje nummer 6, het voorlaatste van de serie, heb ik terug eerst een tekstje genomen van een oud kerstkaartje:



Daaronder heb ik wat washi tape gekleefd in rood tinten:



En als laatste terug wat grote rode knopen genomen die kerstballen mogen voorstellen:


We zijn aan het laatste kaartje gekomen: hier heb ik terug een labeltje genomen van een oud kerstkaartje en dit op een kaartje gekleefd met printje; Met een stukje van het papiertje met print heb ik nog rechtsonder een half boompje gekleefd:


Voor de binnenkant heb ik terug wat rode washi tape genomen:



Samen met een knoopje (eigenlijk 2 knoopjes op elkaar) en losse etiketjes heb ik de binnenkant ook afgewerkt:


Voila, wéér een serie'tje klaar!

Wil je wel eentje hebben? 
Neem dan vlug een kijkje in mijn shopke in het mapje van de kerstkaartjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen