woensdag 3 december 2014

Kerstkaartjes serie: geel met bolletjes

Dit keer ga ik te werk met gele kaartjes met witte bolletjes! 

Het wordt een redelijk eenvoudig serie'tje maar eenvoudig kan ook leuk zijn é!






Bij mijn eerste kaartje heb ik een tekstlabeltje opgekleefd samen met een klein roosje:






Onderaan heb ik wat versiert met washi tape:



Ook bij dit 2de kaartje ga ik eerst een mini tekstje erop kleven:





Nadien heb ik verschillende zilverkleurige knopen genomen en deze erop gekleefd net als kerstballen:





Hier heb ik terug een tekstje uitgeknipt en op verschillende gekleurde papiertjes gekleefd om nadien op mijn kaartje te kleven samen met wat washi tape:





Ook bij mijn laatste kaartje heb ik het redelijk eenvoudig gehouden en terug gewerkt met enkel een kerstboodschap vanuit een oud kerstkaartje:





Ook hier heb ik terug mijn goudkleurig tubeke erbij genomen en wat sierlijke lintjes rondom getekend:



Voor mijn laatste kaartje heb ik er een papierblokje bijgenomen met leuke printjes:




Met een leuk achtergrond en een boompje, in ander printje, en een tekst labeltje is ook dit kaartje ready:




Aangezien ik hier redelijk snel klaar mee was heb ik er nog een paar witte blanco kaartjes bijgenomen en nog een mini serie'tje bijgemaakt voor dochterlief:





Met mijn kartonnen sjabloontje heb ik nog een paar boompjes uitgeknipt uit wat kleurrijke kaartjes:






Ook hier kregen de boompjes een knoopje ipv een sterretje bovenop:






De binnenkanten heb ik versiert met wat washi tape en etiketjes die 'wiebelen':




Ook wat sterren kwamen aan de binnenkant van onze kerstkaartjes:



Niet alleen een serie'tje bij voor mama maar ook Nina's vriendinnetjes zullen tevreden zijn!

Wil je wel eentje hebben? 
Neem dan vlug een kijkje in mijn shopke in het mapje van de kerstkaartjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen