woensdag 17 december 2014

Kerstkaartjes serie: donker roodjes

Zoals je ziet in de titel gaan we dit keer werken met donker rode kaartjes:





Met mijn kartonnen kerstboompje heb ik boompjes overgenomen uit oude kerstkaartjes: 





Deze zagen er dan als dit uit:





  

Bij een paar van de kaartjes heb ik met mijn goudkleurig tubeke slingertjes in de boompjes gehangen:










Ik had nog een stukje ketting liggen in mijn 'craftruimte' en deze heb ik gebruikt om een slingertje boven de boompjes te hangen:





De binnenkant van deze kaartjes heb ik versiert met sterretjes, terug uit oude kerstkaartjes geknipt:


En ook met etiketjes die 'bengelen' vanuit een knoopje:





Dit kaartje heb ik helemaal vol gekleefd met rode washi tape'jes:



..en wat knoopjes; Het is niet echt een kerstkaartje maar het zal wel ooit van toepassing zijn:



Mijn laatste kaartje is terug een super eenvoudig; Hier heb ik terug een kaartje gebruikt waarvan ik de voorkant helemaal leuk vond dus ik heb het uitgeknipt en terug opgekleefd:



..en wat groene lintjes ook:



Terug een serie'je klaar!

Wil je wel eentje hebben? 
Neem dan vlug een kijkje in mijn shopke in het mapje van de kerstkaartjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen