vrijdag 5 december 2014

Kerstkaartjes serie: donker groentjes

Ik heb er terug een setje blanco kaartjes bij genomen, ditmaal ga ik werken met donker groene dubbele karaten:



Eerst heb ik terug mijn kartonnen kerstboompje erbij genomen:



Ook mijn doos met oude kerstkaartjes heb ik naast mij gezet:



Bij mijn eerste kaartjes heb ik terug boompjes gekleefd die ik uit mijn oude kerstkaartjes heb geknipt:






2 van mijn kaartjes vond ik al leuk zo dus heb ik er gewoon een knoopje bovenop gekleefd:




Bij een paar andere boompjes wou ik toch graag slingertjes dus heb ik er terug mijn goudkleurig tubeke bijgenomen:


...en natuurlijk ook een paar knoopjes bovenaan:



 Ik heb terug een paar boompjes beplakt met washi tape:




Deze heb ik op mijn kaartjes gekleefd:





Eentje kreeg er ook een slingertje en een knoopje bovenaan:


Voor de binnenkant heb ik terug wat washi tape erbij genomen een ook wat sterretjes die ik terug uit oude kerstkaartjes heb geknipt:






En wéér hebben we een serie'tje klaar!

Wil je wel eentje hebben? 
Neem dan vlug een kijkje in mijn shopke in het mapje van de kerstkaartjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen