zondag 7 december 2014

Kerstkaartjes serie: donker blauwtjes

We gaan terug voor een serie'tje kerstkaartjes en ditmaal wordt het een donker blauwe serie:




Uit karton heb ik terug een kerstboompje geknipt en dit heb ik overgenomen uit oude kerstkaartjes:






Deze kerstboompjes heb ik op op een paar kaartjes gekleefd:






Om de kerstboompjes slingertjes te geven heb ik terug mijn goudkleurig tubeke erbij genomen:



En in plaats van een ster kregen mijn boompjes terug een mooi knoopje bovenop:




Om de binnenkant te versieren heb ik er terug mijn kanten rolletje bijgenomen:



En wat fijne plaklintjes ook natuurlijk:





EN, niet te vergeten, een paar mooie sterren die ik ook nog heb overgenomen uit oude kerstkaartjes:









Mijn laatste kaartje van deze serie is een héél gemakkelijk! Ik vond dit prentje zo mooi dat ik het gewoon heb uitgeknipt en op een nieuw kaartje gekleefd:



Zo gaat dat wel héél snel é :)

Wil je wel eentje hebben? 
Neem dan vlug een kijkje in mijn shopke in het mapje van de kerstkaartjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen