zondag 21 december 2014

Kerstkaartjes serie: black

Terug in het thema van Kerst: kerstkaartjes maken en ditmaal ga ik werken met zwarte kaartjes!





Mijn eerste 2 kaartjes gelijken een beetje op elkaar; Ik ben terug begonnen met tekstjes uit oude kerstkaartjes te knippenen uit karton heb ik sterretjes geknipt die ik beplakt heb met washi tape:



Deze heb ik samen op 2 kaartjes gekleefd:




De binnenkant heb ik versiert met gele en zwarte washi tape en wat sterrenstickers:



Met mijn kerstboom kartonnetje heb ik uit 'zwartkleurige' oude kerstkaartjes, boompjes overgenomen en uitgeknipt:




En plakken maar:





Ik heb mijn boompjes terug slingertjes gegeven met mijn goudkleurig tubeke:



Bovenaan heb ik terug een knoopje gekleefd:


Voor de volgende kaartjes wou ik eens een ander boompje dus heb ik er eentje afgedrukt, verschillende keren,uitgeknipt en deze beplakt met washi tape in verschillende groen tinten:






Met een klein zilverkleurig houten reliëf tekstje was dit kaartje wel héél snel klaar:




Bij het volgende kaartje heb ik terug met zo'n boompje gewerkt maar deze kreeg terug slingers:



Mijn laatste 2 kaartjes heb ik versiert met verschillende washi tapejes in zwart tinten:





...en een strikje bovenop:



Dit allerlaatste kaartje heb ik versiert met sterretje en véél washi tape en een zwart knoopje:



Aan de binnenkant heb ik terug een kersttekstje gekleefd met als GROTE contrast een roze sterretje :)



Terug een serie'tje klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen