zaterdag 13 december 2014

Kerstkaart serie: Blauwe met witte bolletjes

Kerstkaartjes-time!

Ik ga terug een serie'tje maken van kaartje, geen 'gewone' kaartjes maar kerstkaartjes in blauw tinten! 




Ook hier probeer ik te recycleren (van bv oude kerstkaartjes) en anders vooral spullen te gebruiken die ik liggen heb...gelukkig heb ik er veel é.



Deze keer ga ik aan het werk met als basis: blauwe kaartjes met witte bolletjes. 


Ik heb het eerste versiert met verschillende washi tapes in blauw tinten:


Onderaan heb ik een sterretje geplakt gemaakt van een papieren sterretje die ik nadien beplakt heb met zilverkleurige washi tape:


Bovenaan heb ik een labeltje geplakt met 'Prettige Kerstdagen' die ik gerecycleerd heb van oude kerstkaartjes:


Hier bovenop heb ik nog een plastieken kantje geplakt en bovenop het sterretje een mooi doorzichtig knopje:


Natuurlijk heb ik de binnenkant ook een beetje versiert met een kantje en een sterretje:



Op naar nummer 2:

Van oudere kerstkaartjes heb ik terug een stukje gerecycleerd en dit op een paar andere papiertjes geplakt zodat ik wat reliëf kreeg:


Met knoopjes erop te kleven heb ik wat kerstballetjes gecreëerd en onderaan heb ik een wit lintje geplakt:


De binnenkant heb ik versiert met een kantje, een washi tapeje en een sterretje uitgeknipt uit een prentje van een ouder kerstkaartje:



Weer eentje klaar en op naar nr.3:

Eerst terug begonnen met tekstjes uit oudere kerstkaartjes en ook een vierkantje met beertje:


In het midden heb ik blauwe washi tape gekleefd en daar boven op 3 witte knoopjes:


De binnenkant heb ik versiert met terug een kantje en wat washi tape:



Op naar nummer 4!

Terug begonnen met een test stukje uit een ouder kaartje die ik op een ander papiertje heb gekleefd vooraleer ik het op het kaartje zelf heb vastgemaakt:




Links boven heb ik versiert met een paar doorzichtige knoopjes en onderaan een paar blinkende plaklintjes:



Ook de binnenkant heb ik terug versiert met washi tape en een kantje!



Nummer 5:

Ik heb, uit een kartonnetje, een ster geknipt die ik heb overgenomen uit oudere kaartjes. Deze heb ik terug eerst op een andere papiertje gekleefd en daarna op het kaartje gekleefd. 

Met een Happy New Year labeltje en een paar knoopjes bovenop de sterretjes was het kaartje helemaal af:


De binnenkant terug met een washi tapeje en een kantje natuurlijk:




Nummer 6:

Mijn laatste blauwe kaartje heb ik terug versiert met een tekstje, terug in laagjes en een mooi prentje van vogeltjes die zingen...zal waarschijnlijk eentje voor de kindjes worden maar ja, da mag é!



Ook de binnenkant, voor de verandering, een blauw tapeje en wat kant:



Voila, terug 6 kaartjes klaar om te verzenden!





Wil je wel eentje hebben? 
Neem dan vlug een kijkje in mijn shopke in het mapje van de kerstkaartjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen