maandag 22 december 2014

Kerstballenkrans

We gaan een kerstprojectje doen!

Een vriendin van me had heel wat kerstballen die ze niet meer nodig had en hier wou ik graag een eenvoudig projectje doen: 

een kerstballenkrans!


Ik ben begonnen met uit karton een grote cirkel te knippen, waar ik nadien een gat uit heb geknipt zodat ik een....krans krijg :)


 Met mijn lijmpistool en alle kerstballen ben ik gewoon begonnen met lijmen! Grote en kleine ballen, allemaal door elkaar en op elkaar! Eigenlijk wel leuk want ik heb echt géén enkele vorm van een patroon gebruikt en het is nog leuk ook!



Ik ging eigenlijk, als de krans klaar was, ze spuiten in een leuk opvallend kleurtje maar nu ik ze zo zag...ben ik veranderd van gedacht!

 Lekker kitch mijn reuze krans :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen