zondag 14 december 2014

Groen haarbandje met bloemetjes

Ik heb onlangs een groen rokje gemaakt met deze mooi bloemetjes print en in mijn restjesbak zaten nog een paar lange repen. 

Hier wou ik een haarbandje mee maken!



Ik heb een lange reep geknipt, deze met de goeie kanten dichtgevouwen, dichtgestikt en terug binnenstebuiten gedraaid:



Aan de uiteinden van deze lange reep heb ik telkens een boordje naar binnen gestreken:



Dan heb ik nog eens hetzelfde gedaan van een mini stukje stof:



Ik heb nog een restje rekker genomen en dit in het reepje stof gestoken:



Daarna heb ik de ene kant vastgestikt en daarna de andere kant TERWIJL ik het rekkertje uit rok:


Dit kleine stukje stof met rekkertje heb ik daarna vastgestikt aan de lange reep:



En zo had ik een nieuwe haarband voor mijn grote meid!



En wat nog leuker is dat hij dan nog past bij één van haar rokjes! 



Matchy matchy!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen