donderdag 25 december 2014

Glaasjes versieren

Met de feestdagen is wat extra versiering altijd welkom maar als het dan nog eens functioneel is, is het NOG beter!

Dit is een mini kerst projectje en hier ga ik op een eenvoudig manier de feestglaasjes versieren en dit zo dat niemand zich meer vergist van glas!

Ik heb nodig: mini kerstballetjes (of andere figuurtjes):


Lintjes naar keuze, ik koos hier voor een typisch kerstlintje:


 Ik knipte een paar korte stukjes zodat ik de kerstballetjes erop kon rijgen:


Dan een glaasje erbij nemen en onderaan het voetje, het lintje met het kerstballetje eraan strikken:



En voila:


Nu enkel uw kleurtje nog onthouden :)



 Ook voor de kids kan het feestelijk: elk glaasje een washi tapje naar keuze of een labeltje:



Party!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen