dinsdag 4 november 2014

Verjaardagskroon voor Nina

Mijn grote meid is jarig vandaag en dus hoort daar een kroon bij natuurlijk!!!

Ik had nog een dikke rol roze karton, met ribbeltjes, die heel sterk naar binnen krulde: 


Hierin heb ik een kroon geknipt en ze omgekeerd, dus naar buiten gedraaid, zodat er een stevige kroon ontstond:


Met een doorzichtig velletje papier met hartjes op, heb ik de kroon omringt:


Vooraan in het midden heb ik in 'blinkend' papier een 6 gekleefd in een roze cirkeltje:



Met decoratie knoopjes heb ik de puntjes versiert met hartjes:


De hartjes waren zo'n hit dat de kroon helemaal versiert werd met hartjes, daarna een kanten lintje onderaan en daarna boven de 6 een roze strikje:

 

Nina is klaar op gekroond te worden:


...en de kroon is er ook klaar voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen