zaterdag 29 november 2014

Verjaardagskaartje met vlaggetjeslijntje

Ik ga nog eens een verjaardagskaartje maken!

Ik heb er draad bij genomen en washi tape: ik wou graag een vlaggetjeslijntje maken, in het mini é!



Ik heb plakkertje per plakkertje over een stukje touw dichtgeplakt en telkens in een hoekje geknipt:



Wanneer mijn slingertje klaar was heb ik er een effen wit kaartje bij genomen:



Mijn vlaggetjes lijn heb ik op het kaartje gelegd:



De buitenste vlaggetjes heb ik vastgelijmd en ook eentje in het midden, zodat het toch een beetje los 'leek':



Onderaan heb ik eerst 2 verschillende washi tape reepjes gekleeft: fluo roze en oranje en DAAR bovenop een tapeje met happy birthday:


Voila, mijn kaartje is klaar!



Eenvoudig maar toch kleurrijk é!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen