donderdag 6 november 2014

Uitnodigingen verjaardagsfeest Nina

Mijn grote meid komt er 6 en dus mogen er 6 vriendinnetjes komen spelen op een verjaardagsfeestje!

Hier zijn natuurlijk uitnodigingen voor nodig. 

Uit een oude prinsessenkalender uit 2006 heb ik mooie prenten geknipt:



Deze heb ik door de lamineermachine gestoken:



Het zijn lange witte stroken met dus een mooie prinsessenprent op, dit wordt dus de achterkant:



Aan de voorkant heb ik onderaan kasteeltjes gekleefd, geknipt uit patroon papiertjes. De deurtjes heb ik opengelaten om daar later het tekstje in te kleven:



Voor de wolkjes heb ik een blauw ribbel papiertje genomen:




Voor de zonnetjes heb ik goudkleurig bolletjes 'uitgedrukt':



Onderaan heb ik, uit wat groen blinkend papier, gras geknipt:



Schuin boven het kasteel heb ik nog een mini labeltje geplakt met dubbelzijdige tape:


In de deurtjes heb ik het tekstje gekleefd:



Nog een paar vlinderknoopjes en de uitnodigingen zijn klaar!





Om de uitnodigingen te versturen heb ik smalle lange envelopen genomen:



Op de achterkant heb ik stickertjes gekleefd:



De voorkant heeft mijn grote meid nog versiert:


Mama de postbode mag op weg!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen