dinsdag 18 november 2014

Roze slaapzakje voor Minnie Mouse

Voor Lucie's beste vriend: Donald Duck, heb ik een slaapzakje gemaakt dus MOET Nina's Minnie Mouse ook eentje natuurlijk!!! 

Nina mocht zelf een stofje kiezen die ze mooi vond en natuurlijk koos ze voor dit roze stofje:



Ik heb er op dezelfde manier aan begonnen zoals de andere keer: een groot dubbel rechthoek (met de goeie kanten op elkaar natuurlijk) geknipt waar ik een stuk rechtsboven uitknip.

Hier heb ik dan alle kanten behalve de lange onderkant dichtgestikt:




Dan alles binnenstebuiten draaien en de korte 'flap' op de lange leggen en de zijkanten dichtstikken.
Hierna wéér alles binnenstebuiten draaien en dan kreeg je dit:





Het was zo goed als klaar maar Lucie had sterretjes gekregen dus dit wou Nina ook!



Ze koos voor de..............roze!



En nu testen....

Yep ik zie een smile op Minnie's gezicht!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen