zaterdag 1 november 2014

Pink Packets

Dit keer gaan we verpakken en dit alleen maar in het ROZE!

Yep alle bestemmelingen zijn meisjes en het zijn allemaal mini meisjes dus zowiezo scoor ik met roze.

Mijn eerste pakje is een kleine cilinder; Deze heb ik met roze bolletjes en streepjeslintje 'omringt' uit de Ikea:





Volgende is een 'normaal' rechthoekig pakje; Ook dit hier heb ik met een bolletjes lintje verpakt:




Om er nog een extra'tje aan te geven heb ik een labeltje, van stof, eraan gehangen met een super leuk konijntje. Dit heb ik op een stukje plastiek gekleefd, daarna terug uitgeknipt en nog eens daarna geperforeerd:




Mijn laatste 2 pakjes:



Hier heb ik een 'kriskras' textuurtje gemaakt met mijn lintjes en een strikje in de hoek:


.

Daarna nog een vlaggetje (uit een oude Flow magazine) geplakt met washi tape:

Bij dit pakket heb ik hetzelfde begonnen:



Daarna nog een leuk stickertje en hier ook vlaggetjes:




Pink Packetjes Prepared!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen