donderdag 6 november 2014

Nieuwtje: Het Roze Waterpaardje zet haar kast open!

! Nieuwtje ! Nieuwtje ! Nieuwtje ! Nieuwtje !


Het Roze Waterpaardje 

gaat 
haar kast 
openzetten!




"Wat wil dit nu concreet zeggen?"

Wel, mijn 'hobby'...die loopt uit de hand! 
Het is begonnen met kerstkaartjes die begonnen op te stapelen...en neen ik ga niet naar héél Wevelgem kaartjes sturen dus, daar liggen ze dan. Bij het 'opruimen' vond ik nog wat handgemaakte spullen waarvan ik 'denk' misschien andere te kunnen plezieren dus waarom niet mijn 'kast' eens openzetten en misschien vind iemand wel iets die hij/zij leuk vind?

Ik ben pas op gang aan het worden en het maken van het 'winkeltje' a.k.a. mijn kast dus, was op zich al een project dus...de kast wordt gevuld, geleegd,....,geschud,...en soms uitgeveegd.



Hopelijk neus je er eens in en misschien zie je wel iets liggen in de kast die je interesseert é:


www.hetrozewaterpaardje.com


Check it out!!!!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen