zondag 30 november 2014

Kerstkaartjes serie: oranje met bolletjes

Sinterklaas is voorbij, volgende thema die eraan komt is KERST8

We gaan een kerstkaartjes serie maken, ditmaal in oranje tinten:



Ik heb er een papierblokje bijgenomen met deze leuke printjes:




Met wat tekstjes uit oudere kerstkaartjes ben ik begonnen aan mijn serie'tje:



Soms in laagjes zoals hieronder:





Maar de meeste kaartjes heb ik gemaakt met een bepaald printje als achtergrond, daarbovenop boompjes in een ander printje en natuurlijk een leuke kerstboodschap gerecycleerd uit oudere kerstkaartjes:











Aangezien ik er nog geen genoeg van heb ga ik hier nog een serie'tje geven: een geelke :)




Ik ben hier weer van start gegaan met mijn kerstboom sjabloontje:



Uit mijn doos oude kerstkaartjes heb ik terug verschillende boompjes overgenomen en opgekleefd:




Sommige boompjes hadden nood aan slingers dus terug mijn goudkleurig tubeke uitgehaald:



Bovenaan deze boompjes kregen ze een knoopje, hier een MEGA knoopje:




Ik heb terug wat papieren boompjes beplakt met washi tape:

Deze heb ik eerst op een groen papiertje gekleefd en daarna terug uitgeknipt en op het kaartje gekleefd:



...en ook hier een knoopje EN wat slingers erbij:



Dit prentje vond ik heel leuk dus heb ik het op zijn geheel uitgeknipt en op één van mijn kaartjes gekleefd:




Met nog wat van mijn uitgeknipte sterretjes heb ik de volgende kaartjes nog versiert:





Voor de binnenkant heb ik er terug washi tape bijgenomen en nog een sterretje:





Terug een DUBBEL kerst serie'tje klaar!

Wil je wel eentje hebben? 
Neem dan vlug een kijkje in mijn shopke in het mapje van de kerstkaartjes!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen