maandag 24 november 2014

Feestrokje met bolletjes!

Dit keer ga ik een echt FEEST rokje maken!

Ik had natuurlijk super veel foto's maar die zaten ook in die map die 'mysterieus' verdwenen was :)

Dus ik hier proberen een zo duidelijk mogelijke uitleg te geven hoe ik het gemaakt heb.

Ik ben begonnen met een lang stuk tulle die ik dubbel heb gevouwen in de lengte.


Dit lange stuk heb ik dan vast gestik aan elkaar zodat ik een lange brede band had die dicht was onderaan. Dan heb ik de taille genomen van mijn dochter en hier een evengrote brede witte rekker met de zelfde lengte, afgeknipt.

Met witte zijde stof heb ik een tailleband gemaakt met deze rekker erin en deze alvast dichtgestikt.



De tule heb ik dan binnenin vastgestikt en op het einde een klein gaatje opengelaten om mijn gekleurde bolletjes in te steken:


En zo is mijn feestelijk rokje tot stand gekomen!


Pretty cool é!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen