zondag 9 november 2014

Doosje versieren met papier en washi tape EN ster

Ik ga terug een doosje versieren, dit klein schoendoosje dus:


Met een mooi papiertje uit een Flow magazine wil ik de doos versieren:




Eerst de onderkant van de doos:





Met een restje heb ik het deksel ook beplakt:




Met wat washi tape heb ik eens rond de doos gegaan:




Met dezelfde tape heb ik ook het deksel wat versiert:










Terwijl we bezig zijn heb ik nog eentje gedaan:



Voila, weer 2 doosje klaar voor presentjes of iets anders!




Terwijl ik bezig was met mijn washi tape'jes heb ik er ook nog wat blanco kaartjes bijgenomen:

Mijn kaartjes hebben deze keer niet een specifiek doel noch een boodschap dus misschien stuur ik ze eens....'zomaar'!


Ik ga eerlijk zijn, ik had geen specifiek plan noch strategie ik ben gewoon begonnen met...plakken!



 Bij deze heb ik er nog een grote turkoois knoop opgeplakt...zomaar!



Ook bij dit volgend kaartje heb ik verschillende tape'jes gecombineerd:



Met wat witte kant en een labeltje heb ik de voorkant voorlopig afgewerkt:



Natuurlijk moet er ook een roze'ke zijn!
Hier heb ik dus gewoon, zoals je ziet, allemaal roze tape'jes uitgehaald en beginnen kleven:



Yep, en ook terug wat roze knoopjes bij gedecoreerd:


Zo, nu heb ik een paar kaartjes klaar liggen voor een 'zomaar' gelegenheid :)





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen