zaterdag 8 november 2014

Blanco wenskaartjes versieren

Deze keer had ik zin om kaartjes te versieren met washi tape, niet voor een speciale gelegenheid of voor een speciaal doel maar gewoon omdat ik er zin in had!

Ik heb er dus terug een effen kaartje bijgenomen:



Ok, deze washi tape is bedrukt met 'it's your birthday' dus het zal uiteindelijk wel een doel hebben :)



Onderaan heb ik het kaartje versiert met een setje gele knoopjes:



Het volgende kaartje heb ik versiert met bloemetjes tape, daarna hartjes en onderaan huisjes:



Bovenaan heb ik een knijpertje gekleefd met mooi rood bloemetje, hier kun je nadien een boodschap naar keuze insteken:



Mijn laatste  geel kaartje is een effen kaartje met een glans op:



Dit heb ik versiert met washi tape die een leuke chevron print heeft, dat printje vind ik dus super!




Het laatste kaartje is een oranje kaartje:


Dit heb ik helemaal beplakt met een bolletjes washi tape:



Onderaan rechts heb ik wat bloemetjes gerecycleerd van kapotte haarspeldjes van de kids:




Voila, een paar blanco kaartjes klaar voor 'onvoorziene' omstandigheden TOCH iemand te kunnen plezieren met een kaartje!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen